3. svibnja 2014.

recikliranje....košare od novinskog papira...

nedavno sam premještala namještaj :(.....težak fizički posao koji se se kompenzira kroz novoosvježeni izgled prostora :).....
u jedan kut sam smjestila ormar s policama koji bi trebao poslužiti kao spremište za većinu raznih hobby stvarčica....od boja i šablona do konca i igla:).....zaključila sam da bi bilo najljepše sve to pospremati u nekakve kutije...koje bih obukla u tkaninu ili salvete....ili u pletene košare?.....zamisao je bila da spremnici budu u istoj boji ( ili dezenu ) si sortirani po veličini.....
naravno,takvo šta je prilično teško pronaći u trgovinama.....osim, možda,u nekim "malo boljim" gdje bi me tih 10-tak kutija (košara) koštalo ohohoo....
i onda sam se sjetila da recikliranja starih novina....provela sam jedno večer proučavajući filmiće na YouTube,ujutro kupila dnevne novine i krenula u izradu košare....za početak jedne manje,tek da vidim kako to ide....






u međuvremenu sam pronašla izvor starih novina jer iste sama ne kupujem i počela raditi velike,konkretne košare-spremnike....dvije su gotove,treće je u izradi....
treće od devet u izradi....




a prva ,probna košarica i nije tako loša.....čak mogu reći da sam sasvim zadovoljna:).....
obojila sam ju nježno zelenom nijansom,ne potpuno tako da se ispod mjestimično nazire tekst .....za kraj,još gotovo suhom spužvicom umočenom u bijelu boju sam naglasila preplete na košari.....u obukla joj unutrašnjost u cvjetni dezen :)....




sad me ispričajte ,moram ići plesti još spremnika.....kad budu svi gotovi i kad ih smjestim u prostor onda ću odlučiti da li će ostati neobojani,samo prelakirani ili ći ih sve obojati u istu boju...ili u nekoliko po grupama....vidjet ću i odlučiti kad bude sve gotovo :)....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...