3. studenoga 2012.

brum,brum......oldtimeri:)

složit ćete se samnom da je većina onoga što radimo uglavnom namjenjena ženama:).....tome svakako pridonose i motivi koji se u većini slučajeva svode na ruže i drugo cvijeće,na anđele,leptiriće i tako sve nešto za nježniji spol.......pa onda tome dodamo još malo trakica,čipkica,poneku ružu od saten trake......
kad sam nedavno dobila upit imam li nešto što bi moglo poslužiti kao poklon muškarcu skrušeno sam priznala da o njima i poklonima za njih u ovoj tehnici gotovo da i ne razmišljam.....
ali nije mi vrag dao mira i išla sam malo kopati po registratorima u potrazi za koliko toliko muškim motivima......
stara,prastara salveta s motivima oldtimera mi se učinila sasvim zgodnom.....
i tako je nastao ovaj komplet etuia za naočale i kutije za karte......








koristila sam smeđu,pravu mušku boju a dojam sam pojačala kožom oko cijelog poklopca....na prednjem dijelu pomoću nitni dobila sam ručku za otvaranje i tako izbjegla petljanje oko kopče velikim,nespretnim prstima:))......










kako sam dobila efekt na donjem dijelu kutije  u jednom od sljedećih postova kao tutorial:))....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...