22. rujna 2011.

ormar....

dugo nisam pisala post:(......ali sam puno radila:)......
zato ovaj post počinje s ručkama.......novim ručkama na starom ormaru:).....







a ormar je pozamašan,4,20 x 2,70.........zauzima veliki dio hodnika i savršen je za spremiti tisuće sitnica....








nisam ga poslikala u prvobitnom stanju jer se nisam sjetila:(......ali bio je crvenkasto smeđi i lakiran lakom visokog sjaja......
ovako je izgledao nakon šmirglanja......i mogu vam reći da je to bio krvav posao koji su moji dečki hrabro ručno odradili.....
žao mi je da je slika malo mutna ali ako bolje pogledate vidjet ćete da su na ovoj slici u pozadini žuta vrata i bijeli zid a na gornjoj slici su vrata bijela......
da,farbali smo i stolariju.........mi sami:))......
zid nismo dirali ali na gornjoj slici uz novopofarbana vrata izgleda žuto:)))....








nakon šmirglanja nanijela sam dva sloja međupremaza iliti primera za drvo......na to su išla dva sloja akrilna boje u boji leda.....
na ormar sam stavila samo 3d šablonu u gornjem dijelu vrata......







detalj s vrata....






ovo je bila obična drvena vješalica (pevec 15kn)......
uzorkom se uklapa s ormarom jer će biti smještena u blizini......



















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...