3. travnja 2013.

knjiga s tavana.....

da li ste se odmorili od blagdana?.....znam ja da se svagdje na uskrs dobro jede ali svi znamo i da se u slavoniji JEDE:).....kako uvijek za uskrs idem u slavoniju već iz iskustva znam da mi treba bar tjedan dan da se "odmorim" od svega što ubacim u sebe:).....
odmarajući se našla sam vremena i za fotografiranje a i za pisanje posta.....
ovu kutiju sam završila prije par tjedana ali evo tek sad će osvanuti u javnosti:).....
kutija u formi knjige me je inspirirala da pokušam napraviti nešto što će podsjećati na nekakvu staru ,zaboravljenu knjigu.....slučajno pronađenu na tavanu.....





za izradu sam koristila ove tri salvete.....jednu za zadnji dio knjige,jednu za rubove i hrbat knjige......a od salvete sa slovima sam iskoristila slovo V.....






V kao victory ili kao victim......da li kutija krije mračnu tajnu ili vječnu tajnu mladosti?:)).....






detalj gornjeg ruba ....i hrbat knjige već pomalo oštećen od prelistavanja :).....






donji ili zadnji dio....






sadržaj mistične "knjige" ostaje tajne.....






dostupna samo onima koji ju prime u ruke i otvore.....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...