1. prosinca 2012.

srca sa špagom ....drugi put:)

sjećate se da sam negdje početkom godine radila slično srce......
razlog da sad krenem s izradom srca je jedna narudžba......nekad je teško zaustaviti se samo na izradi jedne stvari jer ideje naviru pa sam tako i ja krenula sa srcomanijom......
ovo srce je vrlo slično onom izvornom.......malo veće dimenzije,promjenjene boja trakica,malo veća mašna od čipke......















za drugo srce sam koristila tanju špagu i ostatak nekakve šire čipke......za kožne detalje sam iskoristila stare remene a u akciji traženja tralica sam u jednoj kutiji pronašla i mali lokot.....













i to još,naravno,nije sve.......jer sam po edinim uputama večer iskoristila za heklanje......
heklabna srca su na drugom blogu:))...








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...