6. rujna 2012.

istra kao inspiracija - zelena kutija prijateljstva......


ne,nije vam slučajno moj blog iskočio na početak popisa blogova:)!!.......ovo je zaista novi post:)....
i nova kutija:))....
priznajem ,bilo je već i vrijeme da se vratim i da opet radim ono što znam i što me veseli:).... a i zahlađenje je pridonijelo tome da mozak više ne kuha i da sve trezvenije razmišljam:)....
jel dosta za uvod?))......






ajmo malo o današnjoj kutiji.......za vikend sam bila kod prijateljice u umagu......snježana i ja se znamo uuuu jaaaako dugo i uvijek smo se jako dobro razumjele iako je bilo perioda kad se dugo nismo ni vidjele ni čule.......tako je bilo i sada jer nismo se vidjele četiri godine a onda mi je jedno večer malo prije ponoći stigao sms od nje.......otkrila je moje blogove i provela večer prikovana za monitor:))......drugi dan smo na telefonu provele četiri i pol sata!!......da,dobro ste pročitale ali bilo je toliko toga za reći:))).......

i tako,tragom toga krenem ja ovaj vikend put umaga .......ne da bih uštedjela na telefonu nego da bih napunila baterije pozitivnim vibracijama......i jesam,hvala na pitanju:)))......
naravno,najprije se kuha kavica,sjedam za stol,svi pričamo u isti glas  a ja na stolu snimim salvetu!!!.....profesionalna deformacija,znam:)).......
da ja sad ne dužim oko svega što se događalo i šta se jelo i pilo mislim da vam je sasvim jasno kako nam je dobro bilo:)))......

uglavnom jučer gledam tu salvetu i onako me negdje u mozgu malo zaškaklja......ideja!!!......poriv za uzimanje kistova i boja u ruke:))......dok sam sve pripremila već me je gadno žuljao mozak koje boje smiksati i kakvu šablonu staviti......
do večeri je sve bilo gotovo,mozak zadovoljno odmara,gotovo u nirvani.......


nakon ovolikog uvoda nestalo mi je teksta za opisati kutiju:)).....ali sve se vidi,zar ne?....
na poklopcu salveta,donji dio rađen tehnikom brisanja......boje zelena i malo ljubičaste......na sve to "mrežasta " šablona......na kraju lagano postarano finim brusnim papirom.....završni touch daje saten lak:)....












jutros opet nekakvi impulsi i ideje.......nisam spomenula da sam od snježane donijela jednu divnu veliku drvenu kutiju s namjerom da ju uredim tako da joj se uklapa u prostor??.......nisam još razradila detalje ali sigurno ćete sve vidjeti u jednom od sljedećih postova:).......

pogled na motovun rano ujutro,dok se šuma još isparava:).....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...