17. veljače 2012.

kako na brzinu napraviti šablone..........

složit ćete se samnom da šablone ponekad bitno popravljaju izgled onoga što radimo......isto tako morate se složiti i da su šablone prilično skupe.....
uvijek ih kupujem kad ostvarim nekakav popust ili kad u nekoj xy trgovini negdje u kutu pronađem nekakve po staroj cijeni....
šablone ,naravno,možete i sami raditi......kupite grafo foliju,odaberete motiv,prenesete ga i polako skalpelom ili škarama režete:(......definitivno nisam tip kojem to leži i moje handmade šablone su ispale ka-ta-strofa!!!....
kako mi se ovih dana po glavi mota jedna kutija i kako mi za nju trebaju nekakvi cvijetići palo mi je na pamet kako da jednostavno i bez previše muke napravim cvjetnu šablonu.....








sigurno doma imate nekakv stari RTG snimak......ako nemate pitajte roditelje ili starije rođake i susjede,oni sigurno imaju:)))....








namočite RTG snimak preko noći u toploj vodi s malo detergenta........ujutro pod mlazom vode četkicom operite crni sloj s folije......








dobit ćete čistu,plavkastu foliju ......koja se može prati bez problema,što nije nebitno......
osim za šablone ovakva folija se može iskoristiti i za druge zanimljive stvari:).....o tome nekom drugom prilikom.....







na njoj možete sami rezati nekakav uzorak ili možete kao ja pribjeći jednostavnom rješenju:)......
pomoću ovakvog malog nožića,popularno nazvanog gric-grec izbušite foliju.......ovu spravicu sam kupila u narodnim novinama ,na nekakvoj akciji za manje od 10kn (9,99)))..........
razmak uzorka prije toga uvježbajte na običnom papiru......








a sad me ispričajte,idem raditi onu kutiju koju sam spomenula na početku::)))).....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...