26. siječnja 2012.

pamtim samo sretne dane.....

dugo me nije bilo:((.....

obećala sam sebi da nikada neću napisati ovakvu rečenicu jer vjerujem da svatko od nas piše onoliko koliko može i hoće....
ALI.......
stvarno me dugo nije bilo!!....

istina da su razlozi mog tako dugog izostanka opravdani i da me nije bilo i zbog tehničkih i zbog vremenskih i zbog fizičkih razloga.....i istina je da sam vas sve pratila koliko god sam mogla......znam da to nije isto kao i biti prisutna,raditi,komentirati.....

ali teško je vratiti se......ne znam zašto ali tako je.....i već nekoliko dana obećavam samoj sebi kako ću sutra opet biti ona stara blogerica,prisutna s radovima ali isto tako i komentarima......a nekako se dogodi da prođe dan,dođe večer i ja opet sebi obećam da će sutra biti drugačije:).....
da se razumijemo nisam se ja zasitila,jako volim svoje i vaše blogove....i volim taj način komuniciranja i izmjene iskustava,podrške i šale......ovo je forma koja mi odgovara daleko više od komuniciranja na facebooku ili na nekom forumu....

jednom sam u nekom testu (u nekom časopisu,pretpostavljam) u rješenju pročitala da sam tip grobara......ne u onom nekom ružno morbidnom smislu niti u egzistencionalnom......nego u smislu da je za mene prošlost prošlost i da ju ostavljam iza sebe....
nije to daleko od istine......zaista tako funkcioniram i nikad ne žalim za prošlošću,volim misliti da sam na vlastitim greškama nešto naučila i da sam kroz godine stekla iskustvo.....i volim se sjetiti dragih ljudi kojih više nema kao i onih s kojima iz ovog ili onog razloga više nisam u kontaktu a bili su mi i važni i dragi.......volim se sjetiti događaja,anegdota,putovanja......
arsen je napisao "pamtim samo sretne dane".....I JA!!.....
a živim i dišem danas,prošlost poznajem,budućnost čekam.......
možda je to razlog zašto shabby nije stil kojim se često izražavam a ni slike djece i djeva s kraja pretprošlog i početka prošlog stoljeća nisu motivi koji me posebno oduševljavaju.....

uf,baš sam se raspisala sve u dobroj namjeri da ova stranica ispred vas ne završi u skladu s rješenjem iz onog testa:(.....
zato dižem stranicu s novim radom u nadi da ćete mi dati malo vremena da se opet ufuram u blogo svijet i da mi se neće tako skoro opet poklopiti splet inih okolnosti koje bi me opet odvojile na neznano vrijeme.....


možda ćete pomisliti da,nakon gornjeg teksta,ovakvim radovima sama sebi skačem u usta.....
mislim da ne jer i grobarima je s vremena na vrijeme potrebna doza romantike i kićenosti:)))........















u kompletu sa škrinjom je  i ogledalo......trudila sam se da na kraju izgleda manje plastično nego na početku:)....















za kraj predlažem da zajedno bacimo pogled u unutrašnjost škrinje,izaberemo komad nakita i u ogledalu provjerimo kako nam stoji:)).....













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...