20. kolovoza 2011.

s malo bitumena....

uhvatila sam se bitumena da ne bi sve bilo ružičasto prugasto s mašnom :)).....
na kutiji koja može poslužiti i kao okvir za fotografije sam radila dvostruki shabby .....smeđa,bijela i boja vanilije.....bitumen na rubovima da pojača dojam starosti .......idea 2k lak za raspucavanje sam koristila na poklopcu a u pukotine sam utrljala oker i smeđu uljanu boju....
na donjem dijelu je salveta sa sitnim cvjetnim uzorkom uzorkom.....





























ovaj okvir za fotografije je edin poklon:))......radila ga je za vrijeme našeg boravka na šolti:)).....prezentacija rada s das masom na edin način uživo:)))).....
na fotografiji smo moji dječaci i ja ,naš prvi posjet gardalandu:)......
nije slučajno zašto baš ova fotografija:))).......
bože kako su bili mali ,i slatki,i dobri:)))......








ako se pitate gdje sam mogu se pohvaliti da radim ormar u hodniku,cca 4x2,7m.......pošmirglan je,nanešem je primer i trenutno sam u nedoumici da li koristiti neku ( i koju ) šablonu ili ne:(.....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...