26. siječnja 2011.

retro....

ideju za ovakvu retro kutiju za kavu već dugo imam u glavi ali do sada nisam imala prikladne limenke.....




znate ono kad nekoga počastite kavom a onda skužite da je osoba nesretna jer ju netko drugi nije počastio cappuccinom?.....
sva sreća da imam idelan lijek za takve situacije a to je KUHINJA.....
ribanje kuhinje apsolutno pomaže mom psihofizičkom zdravlju......nevjerovatno je kako se promijeni perspektiva dok vam je glava u pećnici:)).......a ribanje gore-dole,lijevo-desno blagotvorno djeluje i na mišiće:)...
naravno da sam (opet) pri pogledu na blistavu pećnicu sama sebi obećala da ju više neću zapustiti i da ću od sada redovito čistiti.......aha,da:P

i tako,sva ponosna na sebe krenula sam konačno realizirati priču s ovom salvetom.....čak sam se sjetila i poslikati limenku i salvetu prije početka......




još par sličica limenka za kavu.....
na njoj nema nikakvih posebnih trikova,samo plave i žute pruge rađene uz pomoću pic trake......i "caknasti" dio na poklopcu kojeg sam dobila pomoću škara.....












dok vi uživate u sličicama  idem skuhati  kavu:))).....
tko želi nek mi se pridruži:))......













Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...