7. siječnja 2011.

knjiga je da se čita......?

danas vam predstavljam jednu kutiju-knjigu....




izazov za izradu ove kutije "pao" je na zadnoj cvjetnoj kavici odmah nakon božića......haha a u trenutku slikanja svi pijemo čaj:))).....
mene prepoznajete?....
izazov sam prihvatila a rezultat pogledajte u nastavku:)).....




najprije sam modelir pastom pomoću šablona napravila okvir.....




prešla zlatnom bojom na mjestima gdje sam htjela dobiti shabby izgled......nakon što se zlatna boja posušila sve sam prošla voskom i čokoladnom bojom....




nakon šmirglanja gornje boje kutija poprima zamišljeni izgled.....




dok su se slojevi na kutiji sušili napravila sam ovalnu sliku za sredinu kutije.....
od kartona sam izrezala oval i pripremila motiv i ljepilo.....




motiv sa salvete je naljepljen na oval......






nakon postavljanja ovala na poklopac i lakiranja kutija izgleda ovako....










uvijek volim kutiju dotjerati i iznutra......ovaj put sam se odlučila iskoristiti smeđe platno sa zlatnim točkicama.....




na izrezano platno sam napeglala flizelin i prepeglala rubove na unutra....




naljepila sam tako pripremljene pravokutnike na unutrašnjost kutije.....






a kad sam već radila nekakvu "knjigu" malo sam se poigrala i papirima i napravila par bookmarkera.....







za kraj pogledajte ovaj blog.....možda pronađete novi vintage backgraund ...



pusa:)).....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...