19. prosinca 2010.

swap,nagrada,pošiljke i još neke važne stvari......

prošli tjedan sam bila malo na blogovima ali sam zato vrlo intezivno živjela.....događalo mi se svašta,hvala na pitanju, uglavnom dobroga:))......
nešto od svega toga ću podijeliti s vama u ovom postu......

počet ću s izzy christmas swapom u kojem mi je partnerica nela......   
swap za nelu sam radila s velikom guštom i pokazat ću vam samo detalj onoga što sam poslala.....o pošti i činjenici da sve to putuje do beograda više od 10 dana neću trošiti riječi....ostatak swapa tek nakon što ga nela primi:))....




nedavno sam kod   hrandice osvojila giveaway i s veseljem sam dočekala pošiljku od nje....osim osvojenih fotografija ona se sjetila i poslala mi je i nekoliko vrlo lijepih salveta.....hvala ti:))....




ali to nije sve.....nedavno sam na blogu caixas pandora ostavila komentar nakon kojeg me cris kontaktirala i izmjenile smo adrese.....vrlo brzo je ova koverta sa salvetama stigla na moju adresu......i ne samo sa salvetama,tu je još i decoupage sapun,magnet s motivima lisabona i razglednice......hvala cris :)))....




a drugi dan su stigle i davno obećane salvete iz francuske.....nekakvim privatnim kanalima:))....




ali to još uvijek nije sve......amparo,moja španjolska prijateljica koja mi je prije nekog vremena dodijelila značku kluba dala mi je i ovu prekrasnu nagradu:))).....hvala amparo:))...





i kao šlag na kraju ali nekako ipak najvažnije .....moj sin je ovaj tjedan položio ZADNJI ispit,ostaje mu još samo diplomski.....a jučer mu je bio rođendan,tako da smo laganini slavili ovih dana.....uz dobre kolače i malo vina ( zagrijavanje za nadolazeće blagdane:)))....

završavam ovaj post fotografijom .....
parkić u rijeci....
snimljeno 17.12 u 20,00h.....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...