8. studenoga 2010.

božićne pločice....

počela sam piti kavu umjesto čaja a to znači da mi je bolje:))....hvala vam svima na dobrim željama:))....
a kad mi je već bolje zašto ne bih i nešto radila:))).....
ove drvene pločice su mi odlične.......mogu se objesiti na zid ili staviti pod bor ili gdje god vam već padne na pamet......
na sreću u slavoniji ima dovoljno šuma i drva :)).......a bratić ima stolarsku radnju:))).....
svakako planiram napraviti pristojnu količinu ovakvih pločica s božićnim motivima:)))....








tri slatka božićna motiva.....mogu stajati zajedno ili odvojeno....





obrađene drvene pločice sam obojala smeđom bojom,prošla voskom i na to bijela boja........šmirglanjem sam dobila shabby efekt.......
nakon postavljanja sličica na rubove i dijelove gdje je snijeg nanijela sam prozirnu modelir pastu i na još mokru posula sedefasti prah......sad izgleda kao pravi snijeg koji se sjaji na svijetlu.....
u kutu svake mali zimzeleni listići napravljeni uz pomoć šablona......










a jučer mi je stigla i jedna nagrada:)......od cris iz portugala.....hvala cris:)))
nagradu treba proslijediti na 7 blogova ali meni je sad zaista teško odabrati samo sedam između toliko dragih blogerica.......
znam da nije isto ali slobodno uzmite ovu nagradu i stavite na svoj blog:)))..














Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...