7. kolovoza 2010.

hat-trick

ovo je prva salveta s ovim motivom koju sam vidjela i odmah sam se zaljubila u boje na njoj......nešto kasnije sam u jednoj razmjeni salveta dobila salvetu istog uzorka ali u smeđoj boji.....zadnju sam nabavila onu s krem podlogom....
i dugo me je kopkalo kako da te tri salvete istog uzorka ali u različitim bojama iskoristim....tako je nastala ova škrinja....

na poklopcu je salveta,rubove sam malo naglasila smeđom bojom......na donjem dijelu je dvostruki shabby - ljubičasta,prljavo bijela,smeđa......



onaj drugi sloj salvete na kojem često ostane vidljiv motiv sam iskoristila za unutrašnju stranu poklopca.....šablonu sam radila modelir pastom i "shabbyrala" da ju istaknem.....
na žalost nisam uspjela poslikati pravu ljubičastu boju na šabloni.....u stvarnosti nije tako plava nego je ista kao i ljubičasta na salveti.....
unutrašnjost donjeg dijela kutije sam bojala koristeći ljubičastu boju i mokru spužvu......tako sam postigla da se vidi struktura drveta i da izgleda kao da sam koristila lazurni premaz ljubičaste boje....:))




ali to nije sve:))))....
zato što ste došle i pogledale ovaj post imam za vas bonus......;)
još jednu škriju:)))...





rađena je na isti način kao i gornja samo sam zbog drugih boja na salveti koristila i druge boje na donjem dijelu...




unutrašnjost poklopca sam također obradila drugim slojem salvete........a unutrašnjost donjeg dijela sam istim postupkom obojala u jednu toplu smeđu nijansu.....za dvostruki shabby sam koristila svijetlije smeđu boju,prljavo bijelu i smeđu..




ali to još nije sve:))).....
za sve vas koji ste brzi ( a i za one koji nisu) ......
kao poseban bonus :)).....
još jedna škrinjica!!!!!




na njoj sam radila sve isto kao i na prethodne dvije ......ali je tako mala i slatka da sam imala manje posla i koristila sam manje materijala:)))).....




rađena je na isti način kao i gornja samo sam zbog drugih boja na salveti koristila i druge boje na donjem dijelu.......u ovom slučaju narančastu,prljavo bijelu i smeđu.....
sve tri kutije sam polakirala saten lakom.....




možda sam vam na trenutak zazvučala kao reklama u TV-prodaji........;))
svaka sličnost je namjerna:))))).....
ili ste možda zbog naslova očekivali nekakvu sportsku temu?......možda neki drugi put:))))....
želim vam ugodnu nedjelju,puno odmora i dobrih kolača!!....ili bar sladoled:)))...

pusa:))......






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...