18. srpnja 2010.

ruža vjetrova

ubijaju me ove vrućine....kao uostalom i sve vas,zar ne????.....
i šta raditi kad se popodne zavučem u kuću i uključim klimu?.....a toliko boja,kistova i kutija oko mene:)))))......
jedna morska kutija da vas pogled na nju bar malo rashladi u ove vrućei sparne dane....
veća je od kutija koje obično radim..... 30 x 18 x 10.....
volim raditi morske kutije tako da izgledaju kao da su sto godina čamile negdje na nakom tavanu......i otkrivene kao obiteljsko blago:).....
ima na njoj svega......dvostruki shabby,patina,salveta,šablone......
polakirana je samo jednim slojem saten laka:))).....


šablonu užeta sam radila s dvije boje,bež i oker......
a ruža vjetrova je rađena s tri boje.....najprije bež,na nju sam stavila oker a kad se sve posušilo još sam mjestimično potufkala plavom patinom.....



iznutra je samo na rubovima dvostruli shabby......a ostatak kutije je tek malo,ovlaš premazan bež bojom.....








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...