21. lipnja 2010.

novi blog




kad sam se upustila u avanturu kreiranja vlastitog bloga mislila sam da će mi to biti možda previše i da neću imati ni vremena a ni materijala za održavati ga živim.....
ali dogodilo se upravo suprotno,blog se nakrcao raznim stvarima i jednostavno sam se odlučila za još jedan blog:))).....
vrijeme ća pokazati da li je to bila ispravna odluka :)))))......
za sad je na njemu samo šivanje ali možda se nađe i poneki vez,pletenje ili nešto drugo od ručnih radova.......u svakom slučaju nadam se da ćete ga posjećivati jednako kao ovaj blog.....
naslov bloga -karirano šargopirgasto - je nešto što me sjeća na djetinjstvo ,jedan izraz koji smo izmislili za nešto zgodno,simpatično ili zanimljivo.........pa bismo rekli da je to karirano šargopirgasto.......u nadi da ćete bar djelić toga naći na novom blogu dala sam mu upravo takav naziv......
još je jadničak u fazi uređivanja i svaka vaša primjedba i sugestija je dobrodošla.....kao i komentar:)))....
a vidjet ćete da ni sljedbenika nemam,šmrc.....:(.....
da li da se brinem zbog toga??.....







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...