27. lipnja 2010.

neki drugi kreativci

u zadnje vrijeme sam dobila nekoliko zaista posebnih i lijepih stvari......kako ženskice koje su mi ovo poklonile nemaju svoje blogove ne mogu vam ih linkati.... ali mogu se malo hvaliti:))))......i prezentirati mali dio njihovih radova.......
za origami znamo svi,najčešće su prva asocijacija origami ždralovi.....
ali kami origami radi puno veća čuda od papira......padala sam u nesvjest pri pogledu na neke njene radove......u zadnje vrijeme je počela raditi origami od tekstila.......
ova ruža-broš od šantung svile je njenih ruku djelo......a i trokutastu kutijicu-ambalažu je napravila samo savijanjem i preklapanjem papira:))).....


maja radi prekrasan nakit......uvijek nešto posebno i unikatno.........za mene je napravila ovaj predivan broš......ne govori li više od tisuću riječi:)))))....


da ne pomislite da je ovo post o broševima imam i ogrlicu.......obožavam ju od prvog trena,bila je to ljubav na prvi pogled:))......nju je radila primavera........još jedna draga,vesela i iznad svega kreativna duša koja radi predivan nakit.:)))).....



lančić s privjeskom dio je jednog swapa ......koralji zaliveni tekućim staklom su stigli od ksenije zaljubljenice u more,masline,stihove:)))........



šalica za kavu s meni tako dragim poljskim makovima je stigla od ivane.........sad se svako jutro iz nje puši moja štek-doza kave :))))........


priču o limenoj kantici  koja je stigla iz kaštela ću ispričati kad se prihvatim rada na njoj :))))......pusa mariji koja me je više nego iznenadila paketom :)))......

ako ste zapazili bijeli vezeno štikani materijal u pozadini moram se pohvaliti da je to rezultat mog jučerašnjeg pohoda po trgovinama:)))).....pretanak je za suknju tako da ću od njega šivati tuniku bez rukava))....
ali nisam se zaustavila samo na materijalima......dugo nisam plela,nemam ni volje ni ideja ali nisam nogla proći kraj ovog prekrasnog pamuka za pletenje a da ga ne udomim:).......kao što rekoh nemam ideja tako da ne znam kad će od toga nastati neki odjevni predmet ......ima li tko nekakvu ideju??.....
o lanenom tabletiću s ažurom i čipkastim rubom koji ja na stolu ću u jednom od postova na drugom blogu:)))....






pusa svim kreativcima........



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...