10. travnja 2010.

o komentarima........i tanjurima

i dalje vrijedno uređujem moj prozor u svijet unatoč činjenici da imam problem s postavkama komentara......u postavkama posta ih imam,postavila sam i gadget za komentare ali .......komentari su kod mena na dnu stranice.......zato ako želite ostaviti komentar klik na vrijeme ispod posta (npr 14.46 ) ili na naslov posta i trebao bi se otvoriti prozor za pisanje.....
ili ako netko imam kakvu pametnu ideju ili rješenje.....

toliko o meni ajmo sad malo o mojim radovima......nekoliko staklenih tanjura.....na prvom,s maćuhicama je crackle i pittorico,ispod zlatna boja......na crno-bijelom bubumir tanjuru sam isprobavala kako dobiti pruge s pic trakom......ovo je  link kako se rade pruge.....


http://www.youtube.com/watch?v=ofT2Od2CZeI






















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...