9. travnja 2010.

cameo u bojama

aktivna sam na forumu cvijet.info.........tamo sam se registrirala prije svega zbog cvijeća i savjeta za održavanje.....ali na forunu postoji i podforum Decoupage i gdje sam jedna od aktivnih članica......u mojoj galeriji je uvijek veselo a može se dobiti i pokoji savjet............od početka godine održavamo i natječaj za rad mjeseca......na prvon natječaju za rad mjeseca siječnja moja "kadica" je dobila najviše glasova........


tu posudicu imam već dosta dugo,kupila sam ju i Trstu negdje 1993.g.......s namjerom da u njoj držim nekakve male teglice sa cvijećem......jesam jedno vrijeme ali zadnjih godina služi kao spremište za lakove za nokte......koje btw koristim samo ljeti na nogama,svaki tjedan druga boja........

motiv camea mi se oduvijek sviđao i zahvaljujući jednoj dragoj teti salveti sam dobila nekoliko motiva u različitim bojama......osim na "kadicu" cameo sam stavila i na jednu okruglu kutiju i na jednu kutiju neobičnog oblika koju sam također obukla i iznutra......a i to ću vam pokazati KAKO.....



























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...