20. prosinca 2010.

swap rijeka-beograd....uspio:))...

ovo je moj 100-ti post na ovom blogu.....nekako sam mislila da ću kad dođe vrijeme napisati samo ovu rečenicu ALI......
zbog dobrih i dragih ljudi i divnih kreativki ovaj post će se nešto malo produžiti......:)))





jučer sam vam pokazala djelić onoga što sam kao swap razmjenu poslala neli.....
a danas mi je poštarica pozvonila na vrata i u zamjenu za moj potpis dala mi kovertu.....iz beograda.....konačno!!!....
nešto kasnije stiže i mail od nele da je moja kovertica stigla na njenu beogradsku adresu:))..... konačno i nas dvije možemo svekolikoj javnosti objaviti svoje radove....
za početak,fotkam kovertu.......zatim ju nestrpljivo otvaram......






prvo što mi zapinje za oko je poruka ispisana na predivnom papiru....




u vrećici sa zvjezdama pravo iznenađenje......print na čajnom papiru.....motivi za pasti u nesvjest zar ne?.....







a sad ono po čemu je nela poznata i u čemu je velemajstor......samo za mene nela je cut,cut ......i pojavilo se stablo.....još uvijek u čudu gledam kako je od komada papira napravila umjetničko djelo:))....




a tu je i čestitka čiju neobičnu ljepotu nisam mogla u potpunosti uhvatiti objektivom:)...









sve ovo će dodatno ukrasiti moj dom za blagdane.....hvala nela:))))....


kompletan swap poklon koji sam izradila za nelu možete vidjeti OVDJE.....






ali da bi dan bio potpun pobrinula se ONA........tko?....naša eda:))))...
negdje popodne stže poštar s paketom!?!?........već pri pogledu na oveći paket  sa srebrnu vrpcom eda mi pada na pamet:)))....
šašavica jedna toliko me iznenadila i obradovala da mi je suza krenula na oko:)....





a u kutiji gomila predivnih materijala,krpica i manjih i većih:)))......ne znam koja je ljepša od koje:)))......




i kutijica od bonbona iz lidla i to ona meni najljepša,ona kojoj sam se divila u njenom postu......naravno nije prazna.....unutra predivan smeđi svileni konac:)))....
kuglica za bor......kaže nije bilo graha pa se poslužila paštom,makaronima.....ludilo brale kako to izgleda!!!!.....
cijelu pošiljku iznenađenja i dobrih želja zaokružila je čestitkom s najljepšim željama za božić i novu godinu.....
draga moja eda da te nama trebalo bi te izmisliti:))))......

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...